اخبار
1401/8/5 پنجشنبه
بیانیه ی دانشگاهیان پیام نور استان کرمان در محکومیت حمله ی تروریستی به زائران حرم حضرت احمد ابن موسی الکاظم (ع)
بار دیگر دستان پلید دشمنان این سرزمین مقدس و ایادی منحرف از اسلام ناب محمدی به خون زائران مظلوم آغشته گشته ,...
      بسم الله الرحمن الرحیم 

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ «آل عمران ۱۶۹»

بار دیگر دستان پلید دشمنان این سرزمین مقدس و ایادی منحرف از اسلام ناب محمدی به خون زائران مظلوم آغشته گشته و چهره پلید خود را نمایان ساخت. هر چند با این شهادت ها درخت تنومند انقلاب اسلامی پر بارتر می شود.

دانشگاهیان پیام نور استان کرمان  ضمن محکوم نمودن  و درخواست اشد مجازات برای مسببان مستقیم و پنهان آن ، شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان مومن و مسلمان در حادثه تروریستی بارگاه  مقدس حضرت احمد بن موسی (ع) را به مقام معظم رهبری و تمامی مردم شریف ایران تسلیت عرض نموده و برای تمامی شهدای این ضایعه دردناک علو درجات و برای بازماندگان آنان صبر جمیل و برای مجروحان شفای عاجل از خداوند متعال خواستاریم.

خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور استان کرمان مثل همیشه با هوشیاری و بصیرت، حمایت همه‌جانبه خود را از ایران مقتدر اسلامی اعلام  و با وحدت کلمه و حفظ انسجام ملی استوارتر از قبل فتنه‌های دشمنان را بی‌اثر می نمایند و با حضور در راهپیمایی روز جمعه ۶ آبان  انزجار خود را از توطئه مزدوران وابسته به آمریکا و صهیونیست  نشان خواهند داد.
 
 

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir