اخبار
1401/8/5 پنجشنبه
بیانیه ی دانشگاهیان پیام نور استان کرمان در محکومیت حمله ی تروریستی به زائران حرم حضرت احمد ابن موسی الکاظم (ع)
بار دیگر دستان پلید دشمنان این سرزمین مقدس و ایادی منحرف از اسلام ناب محمدی به خون زائران مظلوم آغشته گشته ,...

.

      بسم الله الرحمن الرحیم 

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ «آل عمران ۱۶۹»

بار دیگر دستان پلید دشمنان این سرزمین مقدس و ایادی منحرف از اسلام ناب محمدی به خون زائران مظلوم آغشته گشته و چهره پلید خود را نمایان ساخت. هر چند با این شهادت ها درخت تنومند انقلاب اسلامی پر بارتر می شود.

دانشگاهیان پیام نور استان کرمان  ضمن محکوم نمودن  و درخواست اشد مجازات برای مسببان مستقیم و پنهان آن ، شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان مومن و مسلمان در حادثه تروریستی بارگاه  مقدس حضرت احمد بن موسی (ع) را به مقام معظم رهبری و تمامی مردم شریف ایران تسلیت عرض نموده و برای تمامی شهدای این ضایعه دردناک علو درجات و برای بازماندگان آنان صبر جمیل و برای مجروحان شفای عاجل از خداوند متعال خواستاریم.

خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور استان کرمان مثل همیشه با هوشیاری و بصیرت، حمایت همه‌جانبه خود را از ایران مقتدر اسلامی اعلام  و با وحدت کلمه و حفظ انسجام ملی استوارتر از قبل فتنه‌های دشمنان را بی‌اثر می نمایند و با حضور در راهپیمایی روز جمعه ۶ آبان  انزجار خود را از توطئه مزدوران وابسته به آمریکا و صهیونیست  نشان خواهند داد.
 
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر