برنامه کلاسی
1401/7/15 جمعه
قابل توجه دانشجویان جدیدالورود
راهنمای کامل ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان جدیدالورود

.

New Page 1

زمان و نحوه ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان کارشناسی دانشگاه پیام نور

ثبت‌نام غیر حضوری و حضوری و انتخاب واحد پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور از 4مهر آغاز و تا 20  مهر ماه ادامه خواهد داشت.

دانشجویانی که پذیرش غیر حضوری آنها تایید شده و شماره دانشجویی دریافت نموده اند، برای انتخاب واحد به سامانه گلستان مراجعه نمایند.

 

 ضمن تبریک به کلیه پذیرفته شدگان گرامی، ثبت نام و انتخاب واحد شما دانشجوی گرامی از طریق سایت گلستان به آدرس:http://reg.pnu.ac.ir  انجام می شود.

⭕️مراحل ثبت نام و انتخاب واحد در دانشگاه پیام نور⭕️

⭕️⭕️ 1-انجام مراحل پذیرش غیر حضوری و بارگذاری مدارک و اخذ گزارش های غیر حضوری از سایت reg.pnu.ac.ir 

⭕️الف: آماده کردن مدارک مورد نیاز ذیل جهت تشکیل پرونده :

1- 3قطعه عکس( 3*4 )

2- اصل و کپی شناسنامه ( تمام صفحات)

3-اصل و کپی کارت ملی ( پشت و رو)

4- اصل و کپی مدرک تحصیلی که شامل مدارک متوسطه دوره  دوم نظام (6-3-3) مدرک متوسطه و مدرک پیش دانشگاهی (پذیرفته شدگان نظام قدیم)
تبصره : دانشجویان که قبل از سال 98 مدرک دیپلم اخذ کرده اند و فاقد مدرک پیش دانشگاهی هستند قادر به تحصیل در دانشگاه پیام نور نمی باشند و در صورتی که مدرک سه ساله ( دیپلم کاردانش) دارند به جای مدرک پیش دانشگاهی ارایه مدرک کاردانی لازم می باشد و معادل سازی دروس گذرانده شده در دوره کاردانی برای این قبیل دانشجویان انجام نمیشود.
5- اصل ریز نمرات دیپلم و کپی

6- سیم کارت به نام دانشجو

7- کارت بانکی با رمز پویا

8-در خواست تاییدیه تحصیلی دیپلم و پیش داشگاهی و کارنامه سه سال اخر از طریق سایت زیر
با توجه به اعلام مرکز سنجش و پايش کيفيت آموزش وزارت آموزش و پرورش، پذیرفته‌شدگان می‌بایست با مراجعه به سامانه « تاییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش» به آدرسhttps://emt.medu.ir   با انتخاب گزینه «سوابق فارغ‌التحصیلی» اقدام به درخواست ارسال کارنامه فارغ التحصیلی و گواهی محل های تحصیل دوره دوم متوسطه (سه سال آخر) به دانشگاه محل قبولی نمایند و پس از ثبت اطلاعات و پرداخت هزینه، کدپیگیری و تأییدیه پرداخت دریافت نمایند.

برای دارندگان دانش‌آموختگان دوره‌های کاردانی پیوسته، مدرک کاردانی (فاقد مدرک پیش‌دانشگاهی)، به جای مدرک پیش‌دانشگاهی ملاک عمل واقع می شود. بدیهی است واحدهای گذرانده شده در دوره کاردانی این دسته از داوطلبان قابل معادلسازی نمی‌باشد. همچنین تاییدیه تحصیلی این گروه از پذیرفته‌شدگان همانند دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد باید از سامانه تاییدیه تحصیلی وزارت عتف به آدرس http://estelam.msrt.ir توسط پذیرفته شده تقاضا  وکد پیگیری آن در سامانه گلستان درج شود.

نکته مهم: در ادامه دانشجو لازم است،با مراجعه به سیستم گلستان در قسمت :دانشجو--پذیرش غیر حضوری--استعلام--ثبت کد رهگیری،  نسبت به ثبت کد رهگیری دریافت شده اقدام نمایند.

تبصره 1: برای فارغ‌التحصیلان شهریور سال 1395 و بعد از آن، نیازی به مراجعه حضوری به مدارس و مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل خود نمی باشد.
تبصره 2: فارغ‌التحصیلان خرداد 1395 و قبل از آن (نظام‌های آموزشی سالی واحدی، ترمی واحدی 4 و 6 ساله متوسطه)، با کد پیگیری صادر شده از سامانه فوق، به همراه مدارک تحصیلی مورد نیاز برای ثبت‌نام که در این اطلاعیه درج شده به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ‌التحصیل خود مراجعه، تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از بررسی و تایید، مدرک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری نمایند.

9-ارائه مدرک نظام وظیفه
تبصره: دانشجویان پسر که کارت پایان خدمت ندارند و از معافیت تحصیلی استفاده میکنند بعد از انجام ثبت نام می توانند با مراجعه به سایت sakha.epolice.ir یا به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس+10  درخواست معافیت تحصیلی نمایند و در صورت داشتن هرگونه سئوال با کارشناس نظام وظیفه مرکز/واحد مشورت نمایند.

⭕️ب: ثبت نام غیر حضوری و بارگذاری مدارک در سایت گلستان به آدرس: Reg.pnu.ac.ir  

1- وارد سایت گلستان به آدرس  Reg.pnu.ac.ir  با شناسه كاربري: شماره پرونده +c011 و گذرواژه : شماره ملی شوید  و از مسیر: (آموزش...دانشجو...پذیرش غیر حضوری...پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدید) مدارک مورد نظر را آپلود نمایید.
2- بعد از طی مراحل ثبت نام و اتمام پذيرش غيرحضوري، اقدام به چاپ فرم مشخصات کامل دانشجو، چاپ گواهي پذيرش غير حضوري دانشجونمایید.

3-منتظر تایید آموزش دانشگاه باشید تا اطلاعات شما تایید گردد(8 تا 24 ساعت این روند زمان بر می باشد)

بعد از تایید اطلاعات ، با شماره دانشجویی (به عنوان نام کاربری)  و شماره شناسنامه به عنوان شناسه کاربری،  مجددا وارد سایت گلستان به آدرس : Reg.pnu.ac.ir  شده و با پرداخت شهریه ثابت  از قسمت (شهریه ... پرداخت الکترونیکی شهریه) می توانید دروس ترم اول را انتخاب واحد نمایید. 

4- برای انتخاب واحد، کلیپ های تهیه شده  در پایین همین صفحه را مشاهده نمایید و از قسمت  (عملیات ثبت نام ....ثبت نام اصلی)  دروس خود را انتخاب نمایید.

 (دقت کنید چنانچه قصد میهمان شدن به شهر دلخواه خود دارید  باید قبل از انتخاب واحد درخواست  خود را ثبت نمایید )

5-در پایات عملیات ثبت نام از طریق منوی زیر گزارش ثبت نام  را پرینت بگیرید و نزد خود نگه دارید .

(ثبت نام ... گزارشهای ثبت نام ... ثبت نام...گزارش نتیجه ثبت نام (ترمیم) دانشجو در طول ثبت نام) 

6-در صورتی که تقاضای مهمانی به شهر دلخواه خود دارید بعد از دریافت شماره دانشجویی از طریق : (آموزش...دانشجو...درخواست ها...تقاضای انتقال و مهمان ...تقاضای انتقال بصورت مهمان در واحدها و مراکز داخلی) 

7-منابع درسی و چارت هر دانشجو در سایت :Kerman.pnu.ac.ir در قسمت (دانشجو.....منابع درسی کارشناسی...دانشکده مورد نظر) قابل مشاهده می باشد. 

8- کلاس های ترم جاری به دو صورت مجازی و حضوری برگزار می گردند، برنامه کلاس های غیرحضوری  در سایت:Kerman.pnu.ac.ir  و برنامه کلاسی دروس عملی و سایر دروسی که به صورت حضوری برگزار می شوند در سایت مرکز و واحد اطلاع رسانی می گردد.
اخبار و اطلاعیه های آموزشی دانشگاه در پیام رسان های سروش و تلگرام به آدرس Kermanpnuk اطلاع رسانی میگردد. 

⭕️⭕️2-پذیرش حضوری :
بعد از انجام انتخاب واحد طبق برنامه زمانی که مرکز یا واحد محل پذیرش شما اعلام می نماید جهت تشکیل پرونده مدارک فوق را به صورت حضوری به آموزش تحویل نمایید.حداکثر تا سی ام آبان ماه و چنانچه دانشجویی مراجعه حضوری نداشته باشد، کارت ورود به جلسه امتحانات برای وی صادر نمی شود.

نکته : توجه داشته باشید، میز خدمت در همه مراکز و واحدها جهت راهنمایی ثبت نام شما، دایر گردیده است و چنانچه مایل باشید می توانید از امکانات مراکز و واحدها جهت ثبت نام استفاده نمایید.




⭕️دانشجوی گرامی آخرین اخبار و اطلاعیه های علمی، آموزشی و فرهنگی در سایت دانشگاه پیام نوراستان کرمان به آدرس:kerman.pnu.ac.ir بارگذاری می گردد. لذا برای آگاهی از برنامه کلاسی ،منابع درسی، نرم افزارهای مورد نیاز آموزش الکترونیکی، خبر های آموزشی، لیک گروه های فضای مجازی مراکز و واحدها، تلفن های  همکاران بخش های مختلف دانشگاه و ... به این سایت مراجعه نمایید.

 همچنین کانال های اطلاع رسانی دانشگاه در تلگرام، سروش و آپارات به آدرس kermanpnuk@   را دنبال نمایید تا از آخرین خبرهای دانشگاه و نیازمندی های آموزشی به صورت روزانه باخبر شوید.

لینک کانال های فضای مجازی  و نیازمندی های تلفنی دانشجویان


⭕️فیلم های آموزشی نحوه ثبت نام، انتخاب واحد، وام دانشجویی، نحوه استفاده از کلاس های الکترونیکی و...نحوه درخواست الکترونیکی گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان در سیستم گلستان ( دقت کنید که کلیپ های ذیل آرشیوی بوده و ممکن است برخی تاریخ ها، تغییر کرده باشند.)

راهنمای پذیرش و ثبت نام ورودی های جدید(کلیک نمایید)

ویدئوی آموزشی نحوه مشاهده برنامه کلاسی

راهنمای انتخاب واحد دانشجویان در سامانه گلستان



گزارش ۱۰۱ و رویت انتخاب واحد، تاریخ امتحانات و منابع دروس 


راهنمای حذفیات و منابع درسی دانشگاه پیام نور 


نحوه درخواست تغییر رشته در سیستم گلستان 


آموزش نحوه استفاده از  کلاسهای  مجازی از طریق برنامه ادوب کانکت  


نحوه ثبت نام و درخواست وام شهریه در پورتال صندوق رفاه دانشجویان 


نحوه اصلاح شماره تماس در سایت گلستان



نحوه مشاهده نتایج آزمون دانشگاه پیام نور 


ویدئوی آموزشی درخواست تجدید نظر نمره 


نحوه درخواست الکترونیکی گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان در سیستم گلستان








 
 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر